Ohiko galderak

Ohiko galderak

 

 

 

¿Nola izapidetu prozedura bat egoitza elektronikoan?

  1. Aukeratu prozedura goiko menutik abiatuta, "Home" n agertzen den behekotik edo oinean agertzen denetik.
  2. Autentifikatu, Cl@ve bidezko sarbidera daraman Sarbidea botoia sakatu ondoren.
  3. Gako-metodoetako baten bidez autentifikatu ondoren, inprimaki batera sartuko zara.
  4. Inprimakia betetzea, kasu batzuetan ordainketa ere egin ahal izango duzu; horretarako, dagozkion eremuak sortu dira.
  5. Aplikazioak posta elektronikoz jakinaraziko dizu prozedura hasi dela izapidea amaitu ondoren.
  6. Izapidea amaitu ondoren, aplikazioak erregistro-egiaztagiria eta eskabidearen kopia (autentikoa) eman diezazkieke, CSV batekin.
  7. Ondoren, "Nire espedienteak" menuan, zure eskaera, komunikazioak, errekerimenduak edo ebazpena eta abar berreskuratu ahal izango dituzu.
 

¿Erregistro elektronikoak Erregistro Orokorra ordezten du?

Ez. Guardia Zibilaren erregistro elektronikoa erregistro-bulego bat da, 263/1996 Errege Dekretuan aurreikusitakoaren arabera, baina INT/2936/2009 Ministerio Aginduaren eranskinean eta ondorengo aldaketetan jasotako izapide eta prozedurekin lotutako eskaerak, idazkiak eta komunikazioak jasotzeko eta bidaltzeko baino ez da gaitua.

Prozedura horiek leku ikusgarrian argitaratuko dira Erregistro Elektronikoaren hasierako orrian. Nolanahi ere, Erregistro Orokorreko edozein leihatila erabili ahal izango du beti izapide horiek egiteko.


Inprimaki generiko bat gaitu da gainerako prozeduren prozedura eta jarduera espezifikoekin zerikusirik ez duten idazki eta komunikazioak bidaltzeko.

Itzuli gora

 

 

¿Erabil dezaket Guardia Zibilaren Erregistro Elektronikoa beste erakunde batzuei zuzendutako dokumentuak aurkezteko?

Ez, Erregistro Elektronikoaren hasierako orrian argitaratuta dauden Guardia Zibilaren izapide eta prozedurekin zerikusia duten eskaerak, idazkiak eta komunikazioak bakarrik aurkeztu ahal izango dira.

Itzuli gora

 

¿Nola dakit Guardia Zibilak jaso duen Erregistro Elektronikoan aurkeztu dudan dokumentazio bat?

Erregistro Elektronikoak dagokion idazkia, eskaera edo komunikazioa aurkeztu izana egiaztatzen duen frogagiria emango du automatikoki, eta bertan jasoko dira interesdunak emandako datuak, aurkezpen hori zerbitzarian zein egun eta ordutan egin zen eta transakzioa identifikatzeko erregistro-zenbaki bat adierazita.


Frogagiri hori fitxategi elektroniko bat da, Guardia Zibilaren web-zerbitzariaren ziurtagiriarekin sinatua, eta bermatzen du Guardia Zibilaren Zuzendaritza Nagusiak ez dituela atzera botako eskatzaileak emandako datuak. Oso garrantzitsua da fitxategia gordetzea.

Itzuli gora

 

¿Nola balidatu dezaket frogagiriaren sinadura?

Erregistro Elektronikoak emandako frogagiriaren sinadura digitala baliozkotu ahal izateko, Guardia Zibilaren web-zerbitzariaren ziurtagiria instalatu behar duzu, eta berariaz fidatu behar duzu ziurtagiri horrek sortutako sinadurekin.

Itzuli gora

 

¿Zer egin dezaket frogagiria galdu badut?

"Nire espedienteak" aukeran, egindako eskaeren zerrenda bat ikus dezakezu, eta eskabide bakoitzaren frogagiria deskarga dezakezu.

Itzuli gora

 

¿Beharrezkoa al da Windows sistema eragilea erabiltzea erregistro elektronikoa erabiltzeko?

Ez. Linuxen oinarritutako sistema eragileak erabil ditzake, Mozillarekin.


Beharrezko baldintzak Egoitza Elektroniko honetan aurki daitezkeen Baldintza Teknikoak aukeran kontsulta daitezke.

Itzuli gora

 

¿Zer da ziurtagiri digital bat?

Ziurtagiri digital batek titularra identifikatzeko aukera ematen du. Komunikazio telematikoak ezartzen duenaren identitatea ziurtatzen du, eta datuak sinatzeko erabiltzen bada, datuak eta sinatzailearen identitatea ez direla aldatu bermatzen du.


Adibidez, Ceresen webgunean ziurtagiri digitalari buruzko informazioa aurkituko duzu.

Itzuli gora

 

¿Nola lor dezaket ziurtagiri digital bat?

Ziurtagiri digital bat lortu ahal izango du ziurtagiri aitortuak ematen dituen edozein erakunderen bidez. Adibidez, Ceresen webgunean ziurtagiri digital bat lortzeko moduari buruzko informazioa aurkituko duzu.

Itzuli gora

 

¿Erabil dezaket nire NAN elektronikoa Erregistro Elektronikoan sartzeko?

Bai. NAN elektronikoaren Egiaztapen Praktiken Adierazpenak jasotzen duen bezala, bertan jasotako ziurtagiri elektronikoak identitatea egiaztatzeko eta dokumentuak elektronikoki sinatzeko erabili ahal izango dira.


Bestalde, NAN elektronikoak, titularraren identifikazio fisikorako gaitasunaz gain, bitarteko elektronikoetan identifikatzeko eta elektronikoki sinatzeko ahalmena du, eskuz egindako modu bat balitz bezala. Horrela bermatzen da sinatzailearen nortasuna ez ordezkatzea.


Driver egokiak deskargatu eta instalatu behar dira. Deskargatu esteka honetatik: NAN elektronikoa

Itzuli gora

 

¿Nola alda dezaket ziurtagiria saio bat hasitakoan?

Zerbitzari batek autentifikazio-ziurtagiri bat eskatzen duenean zu zarela adieraziz, aukeratutako ziurtagiria caché memoria batean gordetzen da SSL saio batean. Aukeratutako ziurtagiria cache-an egon daiteke nabigatzailea berrabiarazi arte.


Interneteko aukerak elkarrizketa-koadroko edukiaren erlaitzean dagoen SSL egoera ezabatu sakatzen baduzu, Secure Socket Layer cacheko (SSL) bezeroaren autentifikazio-ziurtagiri guztiak ezabatu egingo dira zure nabigatzaileko beste leiho bat ireki beharrik gabe.

Itzuli gora